26.4.06

puolisko halusi uudet oranssiset sukat. kaupasta löytyi loistava ruosteinen oranssi ja siitä sitten tuli tällaiset perussukat, yksi 2n raita menee varpaisiin asti.
onko muilla ollut vaikeuksia saada oranssia toistumaan kuvissa oikein? näistä sukista ja sitten edellisestä huivista ei meinannut millään saada kunnollisia kuvia, vaikka säädin kaikkia tietämiäni kameran asetuksia.


lanka, yarn: gjestal janne (437)
puikot, needles: 3,5mm


my dh wanted new socks, orange. i found some perfect rusty orange sock yarn last week and made these socks. one p2 stripe goes from top to bottom (toe).
is it just me or how hard it is to get a proper picture of a orange scarf or socks? i am glad that orange month is nearly over :) hope that i get better photographs from green knitting.

3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Valmiit jo?!

derea kirjoitti...

Mä en osaa säädellä mitään kameralla, mutta mä säädän värit oikeammiksi kuvankäsittelyohjelmalla (Photoshop)Onko toi nurjien idea istuvuuteen liittyvä, vai ihan koriste? :)

joko kirjoitti...

dk, aloitin minä niitä jo ennenkuin olin helleboruksen tehnyt loppuun.

derea, minä taas tykkään laittaa kuvat ihan sellaisenaan, pitäisi vaan tutustua kameraan vähän paremmin. ja se raita on ihan vaan koriste.