18.7.06

tuli suunnitelmien muutos. kuulin pink lemon twistin järjestämästä mystery stole 2:sta ja liityin siihen heti. olen missannut kaikki aikaisemmat mystery shawlit ja stolet että nyt sitten täytyy tehdä vielä kun on mysteeriä jaljellä. mystery shawl ykkönen on tosin kyllä jo pitkään odottanut pääsyä puikoille mutta kaikkihan jo tietää minkä näkönen se on.

tässä on kuusi vihjettä ja ne viikon välein paljastetaan. nyt on menossa toinen vihje. itse olen neulomassa ensimmäisessä vihjeessä rivillä 11. täytyy hieman kiriä, että pääsee mukaan. lankana on grignascon musta merinosilkki. vyyhdinpuut löytyi kirpparilta kympillä mutta se kerimislaite olisi ihan kiva. kolme tuntia meni kun sain 1400 metriä lankaa kerälle. ja ei ollut ollenkaan sotkuja.




i changed my plans when i noticed mystery stole 2 arranged by pink lemon twist. i got my yarn last saturday and now i´m knitting row 11 of first clue. i´m dreaming of ball winder after spending three hours winding 1400 metres yarn. i chosed grignasco merinosilk, 75% merinowool and 25% silk. so soft. so light.

5 kommenttia:

Villasatu kirjoitti...

Tuo houkuttelee mua kerimään ne loput vyyhdit. Ne *näyttää* sotkuttomilta, muuta en ole vielä tarkemmin käynyt käsiksi. Mun ekat vyyhdet oli jo ilmeeltään sen näköisiä että vaikeuksia on odotettavissa.

Neulotko sitä yksinkertaisena? millä puikoilla?

neja kirjoitti...

Tuo grignascon merinosilkin keriminen on kyllä vihoviimestä hommaa. Mulla meni ensimmäisen vyyhdin kanssa tuhottoman kauan kun tuli ihan liikaa sotkuja:/

muoriska kirjoitti...

Heips, mukava lukea että joku muukin on vielä alussa..
mulla on menossa ykköscluesta rivi 39..

joko kirjoitti...

kolmosen puikoilla ja yksinkertaisella neulon.

Meeri kirjoitti...

Minä aloitin eilen ja valmiina on nyt eka mallikerta yhteen suuntaan, toista aloittelin. Lankana lahjaksi saatu vihreä puuvilla, kuvaa blogissa... joskus :D