24.7.06

viime viikolla oli neuletapaamisessa puhetta lankavarastosta (tai vuoresta) minä sanoin ettei minulla ainakaan yli viittä kiloa lankaaa voi olla. no pitihän ne sitten laskea. ja ei, minulla ei ole yli viittä kiloa lankaa. itseasiassa alle kaksi kiloa! vajaa puoli kiloa niistä on puuvillaa ja loput villaa. sukkalankoja ei juurikaan ole. mukana tässä ei ole jämälankanöttöset, vaikka niistäkin yhden jos toisenkin pipon tai tumpun saa mutta kun en omista minkäänmoista vaakaa, niin en osaa arvioida niiden painoa.
tällaisia houkuttelevia värejä on syksyn neuleisiin.


last week at local meeting we were talking about yarnstash. i told i could not have more than five kilos yarn. i did the counting and quess what? i have less than two kilos yarn at my yarnshelf! most of it is pure wool, little cotton and not much sock yarn.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aivan ihanilta näyttää syksyn langat! Odotan innolla että saa ostaa muhkeita syyslankoja ja neuloa kaikkea ihanaa.. :) Mun on pitäny myös laskea tai ainakin kattoa paljonko mulla noita lankoja, niitä on niin monessa paikassa että niistä on mahdoton pitää lukua. Vois vaikka huvikseen laskea :)

Anonyymi kirjoitti...

Miksköhän toi ei nyt ota mun nimeä näihin, pöh..