13.11.06

minä olin tosi tehokas noitten norjalaissukkien jämäkerien kanssa ja tein pikkuiset sukat oranssista langasta. vähän kuitenkin meinasi käydä huonosti, kun lanka loppui kesken toisen sukan kärkikavennuksissa. muistin sitten, että olin aiemmin tehnyt mallitilkun ja purin siitä sitten vähän. mahtuu kolmeveelle. varren nirkkoreunus sai tarkan tytön hyväksynnän, muistuttaa kuulemma kukkia.
malli: oma
lanka: sandnesgarn sisu
puikot: 2.5 mm


i was very efficient with leftover yarn from my norwegian stockings. i knit orange socks for my older daughter, a three-year-old. there was hardly enough yarn, i had to rip a litlle from a swatch for toe decreases. my daughter likes very much that picot edge. like flowers, she said.
pattern: my own
yarn: sandnesgarn sisu
needles: 2.5mm


* minä en ymmärrä miksi ie näyttää sivupalkin ihan eri tavalla kuin firefox. väliviivat on miten sattuu ja nappien välit eri kokoiset.. tyhmältä näyttää..

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

IE on kummallinen selain. Sen sielunelämässä on TODELLA ymmärtämistä ;-) Minä pidättäydyn Firefoxissa. Lapsi on oikeassa, muistuttaa kukkia :-)

joko kirjoitti...

minäkin käytän firefoxia, satuin vain vilkaisemaan ie:n puolelle. olisi kiva, että saisi sen sivupalkin siellä nätimmän näköiseksi.

Soile kirjoitti...

Olen näköjään vähän hidas kommentoinneissani, mutta parempi myöhään jne.

Norjan sukkasi olivat kauniit, eri väriyhdistelmillä niistä tulee niin erinäköisiä.